Wednesday, June 23, 2010

Dorang dh BaLikkkkk

Slamat pagi kekangwan......

Hari tu kan ita ada citer pasal lost tu kan.....smlm Mama n Ayah dh balik....terkezuttt la i jugak...hehehe sebab dorang kata nak balik ari Jumaat...tapi pepagi td Ayah kata orang yang mengambil turn selepas dia dh sampai awal...tu yang balik awal...
Setelah 2 minggu x dengar Mama membebel akhirnya pepagi tadi dh dengar siren mama berbunyi...neno neno neno neno....hehehe sowiii mama...walaupun mama bebel pasal angah basuh baju bercampur sampai kena baju ayah tapi xpe akhirnya rumah tu riuh jua....ayah pun gelak je tgk mama membebel pasal baju dia...Ayah kata "Ko dh dgr tu"....hehehhe
Buat kakak ku yang sedap diulit mimpi ini lah pesanan mama pepagi tadi....

" Lain kali nak basuh baju asingkan warna hitam ngan hitam jeeee....merah ngan merahhh jeeee...pastu lain kali suar jean ke setan ke anta pi dobi...."....hehehhe tu la mama ku...walaupun waktu pagi masih ala-ala ngantuk tp still leh bebel sepanjang masa....hua hua hua







2 comments:

Ku Adalah Aku... said...

ASSALAMUALAIKUM....

ha ni apahal pulak buat statement takde usul periksa ni..sepanjang aku membasuh baju..lom pernah lagi la ada baju yang rosak..

sedap jeerrkk kata aku yang basuh kan...haaa..kalu nak tau sapa yang basuh..tu mak enon tu yang basuh...

nak harapkan ko..alamak setinggi kinabalu la baju tak berbasuh..hahahah....apa pun meriaaahhhhnyaaa...

nita_nordin said...

hehehehe...uit aku dh soound mak awal2 aku xtau...camna aku nak basuh...aku balik je ada yg rendam...jadi aku kena ikut turn aaa...tunggu punya tunggu punya tunggu beta lupaaa daaaaa